Infúziós kezelés

INFÚZIÓS TERÁPIA

iNFÚZIÓS KEZELÉS és terápia ←

infuzios folyadek terapia fulzugas szedules fulcsengesA szervezet az állandóság, homeosztázis fenntartására törekszik, amit különböző szabályozási mechanizmusok révén ér el.

Homeosztázis elemei:

Isovolaemia – normális folyadék térfogat

Isoionia – normális folyadék ionösszetétel

Isoosmia – normális ion koncentráció

Isohydria – normális folyadék vegyhatás

Isothermia - normális test-maghőmérséklet

Betegségeinket és azok tüneteit leggyakrabban a szervezet folyadékegyensúlyának, a homeosztázisnak a megbomlása okozza. Az egyensúlyvesztés mindnyájunkat érinthet. A folyadék rendszer egyensúlyának zavara kezdetben átmenti, később maradandó károsodásokhoz vezethet, ami különböző tüneteket eredményezhet. Ilyen tünetek lehetnek a fülzúgás, szédülés, fülcsengés, hallásromlás, fejfájás, fáradékonyság, bizonytalanság stb. Folyadék háztartásunk támogatása életminőségünk szempontjából is elengedhetetlen.

infuzios terapia szedules FULZUGAS KEZELES VERTIGOA folyadékok, elektrolitok, gyógyszerek, parenterális tápanyagok szervezetbe juttatásának legbiztosabb módja az infúziós kezelés, infúziós terápia, ahol közvetlenül, a vénás érpályába kerülnek a hatóanyagok.

Az infúziós kezelés a belsőfül, a szem, a hallászavart, fülzúgást, szédülést, fülcsengést okozó vérkeringési zavaraiban is hatásos lehet. Agyi keringési zavarokban (agyi érelmeszesedés következményes állapotai, mint koncentrációképesség gyengesége, memória zavarok), fejfájás, kimerültség, vérellátási zavarok és agyvérzés utáni állapotok esetén is alkalmazhatjuk. Infúziós terápia során az érzékszervek, belsőfül, szem, agy és életfontos szervek kapilláris rendszer mikro cirkuláris keringésének felfrissítése és a vérátáramlás működésének serkentése a fő cél. Az infúziós kezelés fejleszti a koncentrációt, csökkenti a fáradságérzést, energetizál.

Az alkalmazható vitaminok, nyomelemek, és esszenciális alkotók növelik a szervezet energia és oxigén szintjét, a fizikai és szellemi állóképességet, valamint serkentik az immunrendszert, és ellenállóbbá teszik a szervezetet a fertőzésekkel szemben. A infúziós terápia során a vitaminok és ásványi anyagok intravénásan a véráramba kerülnek, ezért a sejtjeink azonnal hasznosítani tudják.

A vitamin infúzió és ásványi anyag infúzió terápia minden korosztálynak hasznos lehet. Krónikus tünetek, mint visszatérő fülzúgás, romló halláscsökkenés, rendszeres szédülés, forgó szédülés, bizonytalanság esetén is az infúziós folyadékpótlás látványos eredményt szokott hozni.

Az infúziós terápiát először orvosi vizsgálatnak kell megelőznie, amely vizit során kerül meghatározásra az optimális infúzió koktél.

VITAMIN INFUZIO fulzugas szedules kezelesAz általunk alkalmazott Revitalcare® infúziós csomagok vitamin infúziók és ásványi anyag infúziók többek között nagydózisú C vitamint, B vitamint, magnéziumot, kalciumot, magnéziumot, és egyéb antioxidáns elemeket tartalmaznak, melyek fontos szerepet játszanak a keringési rendszer optimális működésében. Az infúzióinkat kiegészítjük a tünetekre hangolt egyéb hatásos alkotóval is.

A Revitalcare® infúzió terápiát 7-10 alkalommal alkalmazzuk. Bizonyos esetekben szükség lehet az infúziós kúra ismétlésére (2-3 havonta) vagy akár rendszeres (pl. havi 1-2 infúziós terápia) fenntartására.

A fájdalmatlan Revitalcare® infúziós kezelések általában 1-1, 5 órát vesznek igénybe. Az injekciós kezelések 10-15 percig tartanak.

Revitalcare® Infúziós központunkban nyugodt, elegáns környezetben tudja felvenni a kezeléseket, ahol a biztonság és kényelem maximálisan biztosított.

• Exclusive környezet,
  • Kezelések utólagos nyomon követése,
  • Személyre szabott csomagok
  • Folyamatos személyes konzultáció
  • Egyéni időpont, személyes kapcsolat
  • Orvosilag felügyelt
  • Orvosi javaslat

Bejelentkezés infúziós kezelésre:

REVITALCARE INFÚZIÓS KÖZPONT

BEJELENTKEZÉS: 20 523 4777, 70 635 5576,

6724 SZEGED, KÁLVÁRIA TÉR 16.

Kálvária tér belső oldalán, a templommal szemben.

Összefoglalás: A szervezet állandósága, homeosztázisa elengedhetetlen, elemei: Isovolaemia, Isoionia, Isoosmia, Isohydria Isothermia. A tünetek oka a folyadékegyensúly, a homeosztázis megbomlása. Folyadék rendszer egyensúlyzavara maradandó károsodásokat okozhat, ami tüneteket eredményez: fülzúgás, szédülés, fülcsengés, hallásromlás, fejfájás, fülbúgás, hangok a fülben, fáradékonyság, bizonytalanság, koncentrációs zavar. A megoldás az infúziós kezelés, infúziós terápia, infúzó bár Szegeden, ahol a vénás keringésbe kerülnek a hatóanyagok. Infúziós kezelés a szem, belsőfül, hallászavar, fülzúgás, szédülés fülcsengés zavaraiban hatásos. Agyi folyamatokban (agyi érelmeszesedés következményes állapotai, mint memória zavarok, feledékenység, koncentrációképesség romlása), kimerültség, fejfájás, hatásos az infúziós kezelés. Infúziós terápia a belsőfül keringését fokozzuk. A vitamin infúzió, C-vitamin infúzió, infúzió bár nyomelem infúzió serkentik a fület, szellemi tevékenységet, serkentik az immunrendszert, fejleszti a koncentrációt. A infúziós vitamin terápia alatt a vitaminok, infúziós ásványi anyag kezelés alatt az ásványi sók kerülnek a véráramba. A vitamin infúzió és ásványi anyag infúzió terápia minden korosztályban hasznos. Krónikus visszatérő fülzúgás, rendszeres szédülés, romló halláscsökkenés, forgó szédülés, bizonytalanság érzet miatt alkalmazott infúzió, folyadékpótlás hatásos. Revitalcare® infúziós csomag vitamin infúzió és ásványi anyag infúzió tartalma nagydózisú C vitamin, B vitamin, magnézium, kalcium, magnézium, és antioxidánsok.